|

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip galiu įsigyti man patinkantį daiktą?

Jeigu radote jums patinkantį baldą, aksesuarą ir norite jį įsigyti, mainyti, gauti nemokamai (žiūrėkite daikto aprašyme nurodytas sąlygas), spauskite mygtuką "Noriu". Atsidariusiame žinutės lauke galite parašyti daikto savininkui. Kartu vėliau sutarsite, kaip patogiausiai abiems bus daiktą atsiimti.

Ką galiu parduoti, mainyti ar atiduoti tinklapyje keičiusofą.lt?

  • Namų apyvokos daiktus, interjero detales ir aksesuarus, kurių jūs nebenaudojate, tačiau jie yra puikios būklės ir gali būti naudojami kitų.
  • Nedidelius baldus, kuriems jūsų namuose nepakanka vietos, jie jums pabodo, juos norite pakeisti kitais ar tiesiog pakeitėte nuomonę juos įsigiję.
  • VIntažinius namų apyvokos daiktus, interjero detales, kurie turi išliekamąją vertę, atspindi tam tikrą laikotarpį.
Daiktai, kurie yra prastos būklės, neturėtų būti talpinami tinklapyje. Gerbkime vieni kitus ir pardavinėkime geros būklės daiktus.
Nelegalių ar kitaip draustinų daiktų puslapyje talpinti negalima.

Kaip patalpinti daiktą tinklapyje keičiusofą.lt?

Tai labai paprasta ir užtrunka vos kelias minutes. Nuspręskite, kokį daiktą norite parduoti, išmainyti ar atiduoti. Nufotografuokite taip, jog matytųsi daikto kokybė, spalvos, stilius. Galite nufotografuoti daiktą interjere, suderintą su kitais aksesuarais, jog kiti geriau matytų, kaip daiktas atrodo realybėje. Talpindami daiktą tinklapyje būsite paprašyti jį apibūdinti, nurodydami sudėtį, spalvas, kitą papildomą informaciją. Tam, jog pirkėjai lengvai rastų jūsų daiktą, galėsite sukurti papildomus raktinius žodžius, apibūdinančius daiktą, ir galiausiai nustatyti kainą. Tokiu būdu daiktas bus patalpinamas tinklapyje, kur visi jį galės rasti ir įsigyti.

Kodėl mano parduodami daiktai buvo pašalinti iš tinklapio?

Yra keletas priežasčių, kodėl moderatoriai gali ištrinti jūsų skelbiamus daiktus.

- Jeigu daiktą pristatančios nuotraukos yra pasiskolintos iš interneto ir nei viena nuotrauka nerodo tikrojo parduodamo daikto. Nuotraukos iš interneto paprastai yra reklaminio pobūdžio ir nenurodo, ar daiktą išties turite, ir kokios jis yra būklės. Internete esančią reklaminę produkto nuotrauką galite talpinti kaip papildomą (antrą-penktą).

- Jeigu pateiktose nuotraukose daiktas yra itin prastai matomas, iš jų negalima spręsti apie daikto būklę, sudėtį ar pan. Taip dažniausiai nutinka, jeigu daiktas fotografuojamas mobiliuoju telefonu, iš arti fotografuojamas daiktas nėra sufokusuotas, nuotraukos itin mažos apimties ar pan.

- Parduodamas daiktas yra prastos kokybės, nešvarus ar pan.

- Jeigu skelbiami daiktai priklauso jums, kaip fizinės parduotuvės savininkui, ir yra pardavinėjami išorinėse parduotuvėse, t.y. jeigu jūs užsiimate naujų daiktų prekyba.

- Jeigu jūsų skelbiami daiktai neatitinka tinklapio kategorijų, pvz. parduodate knygas, elektronikos prietaisus ar pan.

- Jeigu tinklapio nariai pranešė arba moderatoriai aptiko, jog nario publikuojami daiktai iš tiesų jam nepriklauso, o yra nukopijuoti nuo kitų narių ar kitų tinklapių. Tokiais nariais vėliau nėra pasitikima bei jų skelbimai yra trinami ir ateityje.

- Jeigu užsiimate komercija, pardavinėjate, užsakinėjate daiktus iš kitų elektroninių parduotuvių.

- Jeigu parduodamas daiktas patalpintas neteisingoje kategorijoje

Sąrašas gali būti negalutinis. Administracija pasilieka teisę skelbimus pašalinti, jeigu jie nėra tinkami šiam tinklapiui ir dėl kitų priežasčių.

Kokie yra mokesčiai perkant/parduodant tinklapyje keičiusofą.lt?

Visiškai jokių, visa tai yra nemokama. Galite užsiregistruoti ir talpinti tiek daiktų, kiek norite parduoti, mainyti ar atiduoti.

Kaip saugiai pirkti atsiskaitant banko pavedimu?

štai keletas patarimų, kaip saugiai pirkti internetu:

- Pirmiausia įsitikinkite, jog narys, iš kurio perkate, atrodo patikimai, peržiūrėkite jam paliktus kitų narių atsiliepimus, tų narių profilius.

- Atkreipkite dėmesį į nario profilio nuotrauką. Jeigu jos kampe yra geltonas šauktukas, šio nario elektroninio pašto adresas nėra patvirtintas. Mes juk norime bendrauti su žmogumi, kuris pateikia tikrąjį savo elektroninio pašto adresą komunikacijai.

- Peržvelkite parduodamų daiktų nuotraukas, ar nuotraukų fonas kartojasi, ar visos nuotraukos kažko įtartinai skirtingos.

- Visus susirašinėjimus vykdykite šiame tinklapyje, nesutikite susirašinėjimų tęsti Skype, mobiliosiomis žinutėmis ar kitur už tinklapio ribų. Susirašinėjimai liks mūsų sistemoje, todėl reikalui esant, galėsime juos atsekti.

- Galiausiai, jeigu vykdote banko pavedimą, įsitikinkite, jog asmuo jums pateikia savo sąskaitos numerį, o pavedimo paskirties skiltyje visuomet įrašykite daikto, kurį perkate, pavadinimą, ir jog pirkimą vykdote per keičiusofą.lt

Kaip užsiregistruoti tinklapyje keičiusofą.lt?

Tai labai paprasta, užtrunka tik keletą akimirkų ir yra visiškai nemokama. Registruodamiesi turėsite sugalvoti savo kaip nario vardą, kuris atspindės jus kaip pirkėją/pardavėją, pateikti savo elektroninio pašto adresą, kuriuo administracija jums galės siųsti pranešimus, sugalvoti slaptažodį ir jo nepamiršti. Užsiregistruoti taip pat galite naudodamiesi savo Facebook arba ONE.LT vartotojo duomenis.

Kodėl mano el. paštas nėra patvirtintas?

Užsiregistravę tinklapyje į savo el. paštą gausite nuorodą. Ją reikia paspausti, kad patvirtintumėte savo el. pašto adresą. Jeigu šio laiško nerandate arba negavote, spauskite šią nuorodą pakartontiam patvirtinimo laiško siuntimui (turite būti prisijungęs/usi): išsiųsti patvirtinimo laišką

Kaip skaičiuojamas nario įvertinimas?

Top 50 narių įvertinimai skaičiuojami atsižvelgiant į gautų atsiliepimų kiekį bei teigiamumą (svarbiausia komponentė), iki šiol parduotų daiktų (galioja, jeigu pažymėjote "Parduota", o vėliau skelbimą ištrynėte) bei turimų skelbimų skaičių, taip pat nario paliktus atsiliepimus, kurie rodo aktyvumą bendruomenėje. Įvertinimai atnaujinami kasdien, o rodyklė šalimais rodo, kaip pakito nario įvertinimas per dieną.
Sukčiavimai, dirbtinai keliami nario įvertinimai bus griežtai baudžiami, narys gali būti blokuojamas be perspėjimo.

Susidūriau su problema talpindamas nuotraukas.

Jeigu susidūrėte su problema talpindami nuotraukas, pasitikrinkite, ar viską atlikote teisingai. Štai sąrašėlis, į ką turėjote atkreipti dėmesį:

  • Nuotraukos plotis turėtų būti nemažesnis kaip 570 pikseliai. Idealiausiai jis turėtų neviršyti 1000 pikselių. Daugelis skaitmeninių fotoaparatų naudoja didelio dydžio nuotraukas, tad sumažinkite jas prieš talpindami tinklapyje keičiusofą.lt
  • Nuotraukos turėtų užimti nedaugiau kaip 10MB, tačiau tokio dydžio nuotraukas įkelti gali ilgai užtrukti. Rekomenduojamas dydis iki 2MB
  • Pasitikrinkite, ar talpinamas nuotraukos failas tikrai yra .jpg, .gif ar .png formato. Animuoti .gif failai negali būti talpinami
  • Nuotrauka turi būti RGB spalvų režimo, kuris yra optimizuotas internetui. CMYK spalvų režimas skirtas spaudos darbams
  • Įsitikinkite, jog "Firewall" nustatymai neblokuoja nuotraukų talpinimo internete. Taip gali nutikti, jeigu nuotraukas stengiatės talpinti būdamas darbe, kuriame ribojamas interneto vartojimas. Pabandykite, pakeisti "Firewall" nustatymus arba nuotraukas įkelkite iš namų

Kokio dydžio nuotraukas galiu įkelti?

Optimalus nuotraukos dydis yra nemažiau kaip 570 pikselių pločio. Rekomenduojame kelti nuotraukas, kurių plotis 800-1000 pikselių. Didesnes nuotraukas gali būti sunku talpinti. Nuotraukos turėtų užimti nedaugiau kaip 10MB.

Ar galiu pasikeisti savo vartotojo vardą?

Jūsų vartotojo vardas negalės būti pakeistas, tad stabtelkite ir apsvarstykite, kokį vartotojo vardą norite turėti.

Kaip sumokėti pardavėjui?

keičiusofą.lt nerenka jokių mokesčių nuo jūsų sandorių. Radę jums patinkantį daiktą, susisiekite su jo savininku bei susitarkite, kokiu būdu galite sumokėti - naudoti paypal mokėjimo būdą, banko sąskaitą ar susitikti.

Kaip galėčiau prisidėti prie keičiusofą.lt idėjos?

Būkite aktyvūs, pavyzdingi, draugiši bendruomenės nariai, papasakokite apie šią idėją draugams, pažįstamiems, giminaičiams. Jeigu norite parašyti apie keičiusofą.lt savo bloge, mokyklos, universiteto, miesto laikraštyje, tinklapyje, norite interviu iš tinklapio kūrėjų, parašykite mums labas@keiciusofa.lt, mes mielai atsakysime į visus jūsų klausimus.

Ar galiu turėti daugiau nei vieną parduotuvę?

Vienas asmuo gali turėti daugiau nei vieną parduotuvę. Norėdami užregistruoti dar vieną vartotoją, turėsite pateikti jau kitą elektroninio pašto adresą. Vartotojo vardas ir elektroninio pašto adresas yra unikalūs identifikatoriai keičiusofą.lt sistemoje, kurių kiekvienas gali būti susijęs tik su viena parduotuve.

Kaip galiu pranešti apie įtartiną daiktą ar dialogą?

keičiusofą.lt yra skirta atsakingai bendruomenei, tad pastebėję įtartiną nuotrauką, aprašymą, nepatikimą narį, imkitės veiksmų ir praneškite keičiusofą.lt administracijai. Tai galite padaryti paspaudusę "Pranešti" mygtuką ties įkeltu daiktu ar pranešti mums elektroniniu paštu pagalba@keiciusofa.lt.

Ką reiškia užrašas profilyje "Narys blokuotas"?

Jeigu matote šalimais nario profilio nuotraukos užrašą "Narys blokuotas", vadinasi, šis narys buvo nesąžiningas kitų narių atžvilgiu (pasisavino ne savo nuotraukas, įžeidinėjo, neišsiuntė įsigytos prekės, pan.) Šie nariai negali būti aktyvūs keičiusofą.lt bendruomenėje, kelti skelbimų, palikti atsiliepimų. Tačiau vis dar gali atsakyti į žinutes, jog susitartų, kaip išspręs apgavystes. Administracija pasilieka teisę blokuoti narį be įspėjimo.

Ką reiškia šauktukas profilio nuotraukos kampe?

Šis šauktukas rodo, jog narys nėra patvirtinęs savo elektroninio pašto, kuriuo prisiregistravo tinklapyje. Bendraujant su kitais nariais norisi matyti, jog narys įvedė egzistuojantį ir naudojamą elektroninio pašto adresą.

Man nebepatinka daiktas, po kuriuo kažkada paspaudžiau "Patinka", ką daryti?

Jeigu nebenorite, jog daiktas būtų jūsų mėgstamųjų sąraše, užeikite į daikto skelbimą bei po nuotrauka paspauskite "Nebepatinka".